Ilonan kanssa Hämeenlinnassa parkkihalli kokeessa.

A.Paikalla makaaminen    10 (hyvä)
B.Seuraaminen taluttimetta           7 (jätätti ja oli väljä)
C.Maahanmeno seuraamisen yhteydessä       8   (ennakoi käskyä)
D.Luoksetulo         7   (liukui pitkäksi, ryntäsi liian kovalla vauhdilla)
E.Seisominen seuraamisen yhteydessä       7    (pysähtyi "käsky" sanalla seisomaan)
F.Noutaminen  0 (ei uskaltanut noutaa kaivon kannen päältä kapulaa. juoksi takaisin mun luo. käskystä uudestaan.. kaula pitkällä arpoi saako kapulan. ei saanut)
G.Kauko-ohjaus   0 (paineistui mun käytöksestä, ei noussut istumaan ollenkaan)
H.Estehyppy  8 (meinas karata hypylle, tiukan haltuunoton jälkeen se ei yllättäin lähtenytkään ekalal käskyllä suorittamaan)
I. Kokonaisvaikutus 7    (kurittomuutta ja ääntelyä)

yhteensä 118p ja avo 3 tulos

Olin eleetön enkä vapauttanut liikkeiden välissä. Haukkusarja tuli kahdesti.. muutoin hiljaista. Muutamassa liikkeessä hentoa mongerrusta. Eli paljon hiljaisempaa kuin yleensä.
Unohdin kehua väliajat, sillä liikkuri/tuomari sekoitti mun pasmat. Yritin pitää koiran haukkumatta. Tuomari tuli väkisin selittämään liikkeistä ja huikki pisteytyksiä. Näyttötaulua ei ollut, joten koki kai kivaksi häiriköidä suoritusta. Minähän en yleensä vilkuile pisteitä ja kuljen vaan liikkurin perään nopsaan. Nyt ei toiminut kun tuomari oli itse liikkuri.

Mun pää ei kestä tommossia poikkeamia siitä mitä itse ajattelen. En saanut nollattua itseäni enkä koiraa liikkeiden välissä. Tän jälkeen olin NIIN pahalla tuulella. Onneksi niitä hyviäkin puolia löytyy kuitenkin. Onhan paikkamakuu taas kunnossa, haukkuminen on vähentynyt, Ilona yritti edes vähän olosuhteista huolimatta. Saatiin paras 3 tulos avoimesta tähän mennessä.