Ilonalle otettiin ihan vaan paria estettä kerrallaan.

putki-rengas. Renkaalla meinas ottaa vähän häiriötä mun sijoittumisesta. Hyppeli vähän vinoon,mutta renkaan keskeltä kuitenkin. Ei siis pinnannut.

Keppejä avustajan kanssa. Menin kahdesti vasemmalta puolen ja kolmesti oikealta puolen. Toinen väärän puolen menosta oli takaaleikkaus kepeille. Ilona paransi kokoajan keppejä. Meni oikein ja varmasti.

Puomia avustajalla ja ilman. Taas nousi esiin se normaali. avustaja on ihana ja mun ei tarvii kuunnella sua ja koska avustaja jakaa nameja ni oikeestaan mä voin vaan perseillä sillekkiin.
Ilonalle siirrettiin kaikki namin saaminen maasta/kiposta/ohjaajalta mun ”olehyvä” vapautussanan taakse. Ihan kaikkien kontaktiräpellyksien jälkeen viimeseksi otettiin rauhallinen kontakti. Ilona maahan. Vein namin edelle. palasin ilonan viereen. palkkasin kontaktilla ja lopuksi vapautin namille ”olehyvällä”.

Pimeessä putkikulmassa Ilonan ulostulosuuntaan vaikuttaa se et minneppäin olen itte sitä viemässä. Jos meen kuvan osoittamalla tavalla ”koiran kanssa samaan suuntaan” Ilona tulkitsi sen takaaleikkaukseksi ja tuli kovaa toisesta päästä pois. olis jatkanu putken nro1 suuntaan.

Jos mä laitoin Ilonan peruuttaen putkeen, se kääntyi putken jälkeen sinne missä mä olin, eli kuvan nuolen mukaisesti putken taakse.

 

Illalla ehdin Mintun kanssa renksunhallille tokoilemaan.

Minttu oli tosi vaisuna. Silti se yritti tehdä juttuja.
- kaukokäskyjä. Maahan-seiso jäi päälle ja kauempaa maahan-istu menikin seisomiseksi. Teknisesti vielä täysin oikeanlaiseksi. Pyysin siltä sitten seisomisen ja sain palkattuakin.

Ohjattua noutoa. Mun oikealta haki hyvin. Räpeltelin jotain merkin kanssa ja otin sitten ilman valmisteluja ja näyttämisiä vasemman. Eihän se sitä hoksannut tuoda. Helpotin janäytin, sitten se jo toikin.

Merkki. Elina näytti kädellä Merkin taakse kierrättämisen ideaa. Otettiin 5-7 toistoa palkkaillen. Sitten muutaman metrin päähän merkistä, sanoin käskyn merkki ja minttu lähti merkille. Lähdin itsekkin ja kävin kääntämässä sen merkin taakse. Koitin kääntää sen vasemmalta okealle merkin taakse. Minttu kuitenkin on eritassuinen ja tahtoi kiertää merkin vastapäivään. Suotakoon se sille ;)
Muutaman metrin päähän merkistä, nami merkin taakse ja merkki käskyllä itsenäinen hakeutuminen merkin taakse. kääntymisestä palkka. Minttu ei ihan hoksannut tätä kaikin kohdin.

Loppuun seuraamista. Ihan muutamia askeleita vaan. Palkkana Urpon vakiolelu ”oravanhäntä ja sydäntööttä”. Sillä se pikkuinen perkele löytyi Mintustakin ja saatiin loppuun kunnon revittely.iloittelu palkka.